Erbjudande - Superpris!

Dina räddade filer levererade på en 1TB hårddisk.

295kr inkl moms!

Gratis rådgivning

Telefon: 08 - 559 216 88

Mån-Fre kl 07.00-21.00
Lör-Sön kl 10.00-19.00

» Klicka här för att skicka en fråga via e-post «

Kundinloggning

Ärendenummer

Lösenord

Efterlys försvunnen försändelse.

Under de 10 år som Soondata drivits så har inte en enda av alla tusentals försändelser försvunnit, det händer dock ibland att försändelser blir försenade av olika anledningar. Vi försöker att hämta aviserade försändelser dagligen och tömmer brevlådan dagligen. 

När en försändelse kommer fram så får du som kund inom kort information om att den gjort det via email, har du inte fått detta email så har försändelsen inte kommit fram. Ingen försändelse ska ligga i över 24 timmar innan den registreras in i systemet och informationen att den kommit fram går ut till dig som kund.

En del kunder blir av förklarliga skäl väldigt oroliga när deras försändelse blir lite försenad, då kan ni använda formuläret nedan för att efterlysa försändelsen hos Soondata. 

Av förklarliga skäl så kan Soondata inte svara på vart en försändelse kan befinna sig innan den kommer fram, i många fall så får du ett referensnummer som du kan använda för att spåra försändelsen hos din speditör.

Förtydligande av processen att skicka in hårddisk för räddning.

1. Du registrerar dig i vår kundregistrering och får ett ordernummer.
2. Du märker din försändelse med ordernumret.
3. Du skickar försändelsen till Soondata
4. Försändelsen kommer fram
5. Du får information om att försändelsen kommit fram

Du kan använda formuläret nedan för att efterlysa en försvunnen försändelse, om din försändelse inte kommit fram inom 7 dagar från det att du fyllt i en efterlysning så försöker vi att undersöka vad som kan ha hänt. Att en försändelse blir försenad är helt utanför Soondatas kontroll och eventuella reklamationer gentemot din speditör sköter du själv.

Formulär för att efterlysa försändelse